Subject: RE: Narva Balti elektrijaama kompleksi 100-megavatine gaasil töötav elektrijaam
From: Helen Noorkõiv <[email-masked]>
To: Caspar Rüütel <[email-masked]>
Cc: "Mart Tasa" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:09:51 +0300

Lugupeetud Caspar Rüütel

Hange on avaldatud riigihangete registris ja kogu hankega seotud
dokumentatsiooni saab alla laadida hanke juurde registreerudes:
Riigihangete
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8756724/overview/activi
ties>  register 6.1.0

Juhime teie tähelepanu, et tegemist on mitme-etapilise menetlusega ning
esimese etapi taotluste esitamise tähtaeg on juba 29.05.2025 11:00.

Kui teil tekib hanke korraldusega seotud asjaolude või hanke osas küsimusi
siis julgustame esimesel võimalusel meiega kontakteeruma.

Heade soovidega

Helen Noorkõiv
Hangete valdkonnajuht

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/>
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5664 7053 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee/> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: InfoEnefit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 2, 2025 2:50 PM
To: Kaarle Karp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Narva Balti elektrijaama kompleksi 100-megavatine gaasil
töötav elektrijaam

  _____

Saatja: Caspar Rüütel
Saadetud: reede, 02. mai 2025 14:23
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: InfoEnefit
Teema: Narva Balti elektrijaama kompleksi 100-megavatine gaasil töötav
elektrijaam

Some people who received this message don't often get email from
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Pöördume Enefit Industry AS-i poole seoses plaaniga rajada Narva Balti
elektrijaama kompleksi 100-megavatine gaasil töötav elektrijaam. Üldsusele
avaldatud info kohaselt on gaasielektrijaama ehitushange välja kuulutatud
(https://www.err.ee/1609680317/enefit-industry-kuulutas-valja-narva-gaasie
lektrijaama-hanke), kus objekt läheb maksma eelduslikult u 100 miljonit
eurot ja peab valmima 2028. aastaks.

Kas oleks võimalik saada viidet konkreetsele hankele? Sh kas oskate
täpsustada, millal võiks olla eelduslik ehitustööde algus?

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>